Concurso Spelling Bee

Santo Angel School is proud to have the first spelling contest held in our institution, we enjoy with our students from primary and high-school in different categories, it was a wonderful experience, and the talent of our students could be shown.

El Colegio Santo Ángel de la Guarda se enorgullece de realizar el primer concurso de deletreo que se llevó a cabo en nuestra institución, disfrutamos con nuestros estudiantes desde primaria a bachillerato en diferentes categorías, fue una experiencia maravillosa, y se logro evidencia elm talento de nuestros estudiantes.

5763449 - 5760068 fax: 5762738